Muži nekupujú toľko značkových vecí ako ženy

Ženy zvyknú viac využívať zľavové kupóny, obzerať sa po výpredajoch, nízkych cenách tovarov na úkor kvality výrobkov. Muži naopak zhodnotia sortiment, nájdu kvalitu a sú za ňu ochotní priplatiť viac. V oblasti elektroniky, techniky, zariadenia bytu alebo domu, auta, praktických vecí do domácnosti, vedia muži lepšie posúdiť, ktorý výrobok sa hodí viac na bežné účely a vydrží dlhšie.

Muži nekupujú toľko značkových vecí ako ženy
Muži nekupujú toľko značkových vecí ako ženy (Foto: unsplash.com)

Ponuka tovarov a služieb je bohatá na množstvo výrobkov, ktoré sa môžu líšiť cenou a kvalitou. Vo všeobecnosti neplatí tvrdenie, že drahší výrobok je kvalitnejší ako výrobok s nízkou cenou. Kto chce, ten nájde – kvalitný výrobok za dobrú cenu ale rovnako aj menej kvalitný tovar za celý majetok. Záleží od nás, aké informácie získame o tovare a v akej miere dokážeme posúdiť či treba danú vec kúpiť za stanovenú cenu alebo hľadať inde, a nájsť ju v lepšej cene. Práve také Hej.sk zľavové kupóny v tomto vedia svoje. Ušetriť môžete aj desiatky eur pri každom nákupe a k dispozícii sú ich desiatky.

Muži nekupujú toľko značkových vecí ako ženy
Muži nekupujú toľko značkových vecí ako ženy (Foto: pixabay.com)

Je neodškriepiteľným faktom, že ženy sú počas nakupovania ovplyvnené emociálne a muži zmýšľajú viac pragmaticky,  logickejšie. Obchodný trh však potrebuje nielen ženské osadenstvo nakupujúcich, rovnako potrebuje osloviť so svojou ponukou mužov. Pre oba typy nakupujúcich sú každým dňom a obchodnou stratégiou lepšie pripravení na základnú úlohu trhu – ponúkať a predávať tovary za stanovenú cenu.