Pracovným zlozvykom sa treba vyvarovať

Dokonale to poznáte – prídete ráno do práce a vydýchnete si. Váš otravný kolega, ktorý všetkým znepríjemňoval pracovné hodiny je na PN. Hurá, hovoríte si, že šťastena si konečne sadla aj na vola a dopriala vám aspoň jeden príjemný deň bez zbytočných otázok, ohovárania alebo neustáleho kritizovania Vašej práce. Malý moment, na chvíľu sa zastavme.

Pracovným zlozvykom sa treba vyvarovať
Pracovným zlozvykom sa treba vyvarovať (Zdroj: Unsplash.com)

Myslíte si, že tým otravným človekom je váš kolega pre to či ono? Boli by ste prekvapení, ale nie vždy je chyba na druhej strane. Cvrček vášho svedomia sa veľmi rád ozve a pripomenie vám, že sa môžete mýliť. Zvyky, ktoré sa nám postupne zakorenia do dennej rutiny sú horšie ako mor – naučíme sa ich, praktizujeme ich a je ťažké sa ich zbaviť.

Chcete vedieť, či práve to čo robíte v práci nie je pracovný zlozvyk a nenarúša príjemné pracovné prostredie? Ako znie naša rada? Dobre sa pozerajte a počúvajte naokolo, vyvarujte sa rôznym pracovným zlozvykom na pracovisku ale aj mimo neho pri vašich kolegoch, lebo to, čo nevadí vám môže vadiť niekomu inému, na to nezabúdajte.